Маєте питання? Зв'яжіться з нами!
Участь у конференції з розширеної відповідальності виробника
Тема відповідального поводження із відходами в Україні не нова, але із отриманням статусу кандидата на вступ в ЄС ми отримали нові її прояви – не тільки споживачі мають відповідально відноситись до того, що і куди вони викидають, а ще й виробники мають потурбуватись про те, щоб їх відходи паковання могли були перероблені у екологічний спосіб.
Про те, чи може бути український бізнес бути відповідальним? Чи може це бути вигідно комунальним підприємствам та громадам? Говорили під час конференції, яку організувала асоціація виробників товарів в пакованні (РЕКОПАК).
На одному майданчику зібрались представники реального сектору економіки, органів влади і тих комунальних підприємств, які спеціалізуються на зборі та сортуванні відходів. Поділись своїми успіхами, проблемами та очікуваннями від запровадження нових підходів та законодавства в Україні.
На ключове питання, яке турбує усі сторони – «А чи вигідно бізнесу бути відповідальним, якщо це не буде підтримувати держава?», лаконічно відповів Костянтин Мостика, голова комітету сталого розвитку «МЕТРО Кеш енд Керрі Україна»: «Сталість дешевша в обслуговуванні, чим будь-які коливання». А те, що населення вже змінює своє ставлення обнадіяв Максим Ляшкевич, директор КП «Київкомунсервіс»: «Наші послуги [по збору вторинної сировини] користуються попитом, люди телефонують, питають, куди можна здати. Є запит на сортування від людей».
Під час цілого дня презентацій та обговорень дійшли спільної думки, що має розвиватись система і кожен має займатись своєю справою - виробники – виробляти, а інші підприємства – збирати і сортувати.
Раді, що робота нашої команди Кісар по створенню інформаційних матеріалів (презентації) для КП «Екосервіс-2022» стала у нагоді.
Вдячні за довіру і запрошення команді глобального проєкту «Захист довкілля в усьому світі», який виконується Німецьким товариством міжнародного співробітництва (GIZ), за дорученням Федерального міністерства довкілля, охорони природи, ядерної безпеки та захисту прав споживачів Німеччини (BMUV).



