Маєте питання? Зв'яжіться з нами!
Коли комунальні підприємства стикаються з труднощами у вигляді несплати за послуги, протестів або масового небажання укладати договори, це означає, що комунікація або не ведеться, або ведеться неправильно. Якщо ви хочете перетворити «хейтерів» на «спільнодумців», варто посилити інформування громади про діяльність КП, акцентуючи увагу на прозорості та обґрунтованості своїх дій.
Про те, як це робити системно, ефективно та на користь підприємству, розповіла наша експертка Надія Величко. Маючи 15-річний росвід роботи в ЗМІ, а потім 8 років пропрацювавши на PR-менеджеркою на комунальних підприємствах України, вона вважає, що, витрачаючи не дуже багато зусиль на комунікацію, можна отримати дуже хороший позитивний імідж компанії. Але головне - робити це системно і послідовно.